Moelven-fullmakt til kjøp av egne aksjer

Generalforsamlingen i Moelven Industrier ASA har enstemmig vedtatt styrets forslag til disponering av årsresultat i Moelven Industrier ASA, inklusive utbytte på kroner 0,25 per aksje. Aksjen noteres eksklusivt utbytte fra og med 6. april 2000. Utbytte utbetales 26. april. Styret fikk også generalforsamlingens fullmakt til å kjøpe tilbake inntil 11.904.238 aksjer, pålydende kroner 5,00, tilsvarende et samlet pålydende på NOK 59.521.190, det vil si 10 prosent av aksjekapitalen etter at den rettede emisjonen i forbindelse med kjøpet av Forestia AS er gjennomført. Fram til gjennomføringen av emisjonen, er fullmakten begrenset til 9.264.238 aksjer, pålydende NOK 5,-. Kursen skal ikke være lavere enn NOK 2,50 og ikke høyere enn NOK 20,00, og være på nivå med børskursen på handletidspunktet. Fullmakten gjelder for 18 måneder fra dato. Moelv, 2000.04.05, <br>Oddvar Hemsøe, <br>Informasjonssjef i Moelven Industrier ASA <br> ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Cision http://www.cisionwire.no http://www.cisionwire.no/moelven-industrier-asa/r//moelven-fullmakt-til-kjop-av-egne-aksjer,c9264083