Ny leder på Moelven Granvin Bruk AS

Ørjan Mikal Kalsaas (43) blir ny direktør på Moelven Granvin Bruk. Han kommer fra stillingen som service ingeniør/WOCS-operatør ved FMC Kongsberg Subsea.

Kalsaas er utdannet innen mekanikk, elektronikk og trelastfag.

- Han har en bred yrkeserfaring innen olje- og energibransjen. Han har også i starten av karrieren arbeidet som vedlikeholdsmedarbeider på Moelven Granvin Bruk i 3 år fra 1996 til 1999. Kalsaas bor i Granvin, er gift og har 3 barn, sier styreleder Bjarne Hønningstad i Moelven Granvin Bruk.

Hønningstad sier Kalsaas har en bakgrunn som vil passe godt i Moelven Granvin Bruk.

- Det er en fordel at han kjenner bedriften fra før. Jeg ser fram til jobbe sammen med Kalsaas og ønsker han varmt velkommen, sier Hønningstad.

Kalsaas starter i bedriften etter nærmere avtale.

For ytterligere informasjon:
Bjarne Hønningstad, mobil 97591201

Moelven Industrier ASA er et Skandinavisk industrikonsern som leverer produkter med tilhørende tjenester til det skandinaviske byggmarkedet. Konsernets virksomheter har ca. 3450 medarbeidere og omsetter årlig for rundt NOK 9,5 milliarder. Konsernets 52 enheter er organisert i tre divisjoner: Timber, Wood og Byggsystemer. Konsernets formål er å gi folk gode rom.

Quick facts

Moelven Granvin Bruk AS: https://www.moelven.com/no/Om-Moelven/Divisjoner/Timber/Granvin-Bruk/
Tweet dette

Jeg ser fram til jobbe sammen med Kalsaas og ønsker han varmt velkommen.
Bjarne Hønningstad