Presseinvitasjon: Åpning av showroomkonseptet - Skògr - på Skøyen 12. mars kl. 14.00 - 20.00

Moelven Wood AS har etablert et samarbeid med utstillingskonseptet Skogr - som er en del av Gulvspesialisten - og inviterer treproduktinteresserte fagjournalister til åpning av konseptet på Skøyen 12. mars. Moelven har representanter til stede i butikken/showrommet fra kl. 14.00 og utover til kl. 20.00.

Moelven viser fram de fleste av sine interiørprodukter samt de nye bøkeproduktene Baubuche. En del arkitekter vil også være tilstede siden de er sentrale samarbeidspartnere i selskapets prosjektsatsing. Dette vil være en unik mulighet for å studere moderne, innovative interiørløsning i tre.

Om dere har anledning til å stikke innom i Drammensveien 130, så setter vi pris på det. Se vedlagt invitasjon nederst.

Håper vi sees!

Produktsjef Winfired Schaal, mobil 90169878
Kategoriselger interiør Anja Victoria Selli, mobil 98232570

Moelven Industrier ASA er et Skandinavisk industrikonsern som leverer produkter med tilhørende tjenester til det skandinaviske byggmarkedet. Konsernets virksomheter har ca. 3400 medarbeidere og omsetter årlig for rundt NOK 8 milliarder. Konsernets 52 enheter er organisert i tre divisjoner: Timber, Wood og Byggsystemer. Konsernets formål er å gi folk gode rom.