Styret i Moelven anbefaler avtale om Forestia AS

Et enstemmig styre i Moelven Industrier ASA har i dag vedtatt å fremme forslag overfor bedriftsforsamlingen om å erverve treindustrivirksomheten i Forestia AS, samt en mindre eierandel i Forestias platevirksomheter, gjennom en rettet emisjon til Norske Skog på 26,4 millioner Moelven-aksjer. Norske Skog vil med dette få en eierandel i Moelven på 22,18 prosent. Emisjonen er avhengig av tilslutning fra ekstraordinær generalforsamling i Moelven Industrier ASA. Moelv, 1999.10.06 <br>Oddvar Hemsøe <br>informasjonssjef <br> ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Cision http://www.cisionwire.no http://www.cisionwire.no/moelven-industrier-asa/r//styret-i-moelven-anbefaler-avtale-om-forestia-as,c9264101

Moelv, 1999.10.06 <br>Oddvar Hemsøe <br>informasjonssjef <br>