Nextory og Norwegian starter et nytt samarbeid i Norden

Nextory, en av de ledende strømmetjenestene for bøker i Norden, har startet et nytt partnerskap med flyselskapet Norwegian i Norge, Finland, Sverige og Danmark. Samarbeidet ble lansert i mai og vil være et langsiktig partnerskap der Norwegians medlemmer får tilgang til å utforske Nextorys enorme utvalg av lydbøker og e-bøker.

Målet med det nye partnerskapet er å berike reisendes opplevelse og gjøre det enkelt å finne spennende underholdning, enten det er på ferie eller i forretningsreiser. Reisende vil få tilgang til hundretusenvis av lydbøker og e-bøker direkte på mobiltelefonen eller nettbrettet sitt. Som medlem av Norwegian vil du også kunne tjene CashPoints ved å prøve eller abonnere på Nextory.

– Sommeren er den perfekte tiden til å komme i gang med lesing og lytting. Vi er derfor veldig glade for partnerskapet med Norwegian, der vi tilbyr folk på farten muligheten til enkelt å finne sin neste historie. Forhåpentligvis kan dette inspirere enda flere til å begynne å utforske bøkenes magiske verden, sier Olivia Furhammar, Partnership Manager i Nextory.

Fordelene for medlemmene
Hver ny Nextory-abonnent får lese og lytte gratis i 60 dager. Nye abonnenter får også 100 CashPoints hos Norwegian, og deretter 10 prosent rabatt på abonnementsprisen hos Nextory hver måned. Hvis du allerede abonnerer på Nextory, kan du registrere ditt Reward-nummer for å kontinuerlig samle CashPoints.

Press Office
press@nextory.com

Nextory er en av Europas største strømmetjenester for lyd- og e-bøker. Appen ble grunnlagt i 2015 av serieentreprenørene Shadi Bitar og Ninos Malki. Siden da har selskapet utviklet seg til å bli en raskt voksende plattform som muliggjør ubegrenset spredning av historier og kunnskap i ulike digitale formater. Sammen med brukerne, deler Nextory en stor lidenskap for alle typer litteratur og jobber for å være en uavhengig og selvsagt plass der alle enkelt kan finne sin neste historie. Noe som går hånd i hånd med visjonen om å øke lesingen rundt om i verden for å berike menneskers liv og gjennom det, bidra til økt velvære, personlig utvikling og styrking av demokratiet. I dag inneholder Nextorys katalog over 1 million titler totalt og appen finnes tilgjengelig på 10 markeder rundt om i Europa. Hovedkontoret ligger i Stockholm. Les mer på nextory.no.