Godt nytt år! - med reinsdyrkjøtt på menyen

Report this content

Godt nytt år! - med reinsdyrkjøtt på menyen Reinsdyrkjøtt er ren og naturlig luksus fra norske vidder. Store deler av norges befolkning ønsker seg vilt på menyen nyttårsaften. En idè for deg som skal ha selskap kanskje, å servere et festmåltid av deilig og smakfullt reinsdyrkjøtt den store kvelden. Det er god tilgang på reinsdyrkjøtt, både filet, stek og finnbiff, i markedet nå. I en undersøkelse gjennomført av Research International Feedback for Opplysningskontoret for kjøtt viser det seg at 76% av befolkningen, når de blir spurt, kunne tenke seg å spise vilt på nyttårsaften. Les hele artikkelen her: http://www.matprat.no/Article.aspx?artid=8139&mnu1=5008&mnu2= ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/19/20031219BIT01080/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/19/20031219BIT01080/wkr0002.pdf