• Ponsse Oyj/

De svært populære nettbaserte Ponsse Studio-arrangementene fortsetter – du inviteres herved til å bli med!

Ponsse demonstrerer neste generasjons hogstaggregat

Ponsse styrker sin posisjon som en av de ledende produsentene av hogstaggregater ved å introdusere det helt nye hogstaggregatet PONSSE H8. Det sterke neste generasjons hogstaggregatet har kraftig mating, og når det er utstyrt med Active Speed-funksjonen, heves effektiviteten og produktiviteten til et helt nytt nivå.
Med Active Speed kan hogstaggregatets driftshastighet justeres basert på treslag og stammediameter. Når hogstaggregatet H8 er utstyrt med denne nye funksjonen, er arbeidet problemfritt uavhengig av treets diameter.

Register deg for vårt nettbaserte arrangement for å være blant de første som får høre kommentarene fra våre spesialister og kunder om neste generasjons hogstaggregat og Active Speed.

Arrangementet på engelsk finner sted den 17. februar kl. 10 og 18 EET.  Arrangementet vil bli tekstet på finsk, svensk, fransk, russisk, spansk, portugisisk (Brasil), tysk, norsk og kinesisk.

Velkommen!

Janne Loponen
Ponsse Plc, produktsjef, hogstaggregater
janne.loponen@ponsse.com, tel. +358 40 502 8018.