• Puzzel AS/

Intelecoms avdelinger for kontaktsenter og mobile tjenester skilles ut i eget selskap - Puzzel - for å møte nye kundebehov

Report this content

Det nye selskapet etableres for å møte kravene til raske endringer som drives av sluttbrukernes behov for nye omni-kanale, fleksible og mobile løsninger for kundedialog.

Kundedialog er i dag på kundenes vilkår, og de vil ha muligheten til å kontakte bedriftene på mange ulike måter; via telefon, epost, sosiale medier, webchat m.fl. De forventer også i aller høyeste grad at bedriften kan tilby smarte betalingsløsninger og mobile kommunikasjonstjenester. Dette behovet for flerkanals kontaktsenterløsninger har Intelecom tatt på alvor, og etablerer nå Puzzel, et selskap som øker satsingen og mobiliserer med nye tjenester for kundeinteraksjoner under samme tak.

Puzzel kommer til å styrke fokuset på utvikling av sin skybaserte kontaktsenterløsning. Neste steg er lanseringen av en helt ny versjon av denne, samt lansering av Puzzel Pay, en mobil digital betalingsløsning som fungerer både med og uavhengig av kontaktsenteret. Det nye selskapet har også i sin nye drakt planer for å ekspandere sitt partnernettverk og øke sin internasjonale rekkevidde.

Børge Astrup, tidligere direktør for Intelecoms kontaktsenteravdeling, nå CEO for Puzzel kommenterer: "Med Puzzel kommer vi til å styrke vår internasjonale satsing på kontaktsentre, samtidig som vi øker våre ressurser innen forskning og utvikling. Puzzel blir et mer fokusert selskap som åpner døren til nye og spennende løsninger for kundeinteraksjon, nye partnerskap, og nye forretningsområder."

I Norge kommer Intelecom-navnet til å leve videre med systemintegrasjonsvirksomheten og aktivitetene innen hotell, reiseliv og olje- & gass sektoren.

For å lære mer om Puzzel og deres komplette løsningsportefølje, besøk vår nye hjemmeside på www.puzzel.no

For mer informasjon, ta kontakt:

Børge Astrup
T: +47 928 27 676
E: borge.astrup@puzzel.com

Thomas Rødseth
Vice President Product & Marketing
T: +47 419 15 554
E: thomas.rodseth@puzzel.com

Om Puzzel

Puzzel (tidligere Intelecom) er en av Europas ledende leverandører av kontaktsenterløsninger og er med over 20 års erfaring blant de første som utviklet en skybasert kontaktsenterløsning. Puzzel omfatter også ledende mobile kommunikasjonstjenester og interaktive betalingsløsninger, og leverer en fleksibel og tilpassbar plattform for all kundeinteraksjon. Alt for å møte morgendagens behov for løsninger for effektiv kundedialog. Puzzels løsninger kan tilpasses slik at alt fra en til flere tusen agenter kan betjene sine kunder fra en valgfri enhet fra hvor som helst og med sømløs integrasjon med alle tenkelige applikasjoner.

Puzzel har hovedkontor i Oslo og sysselsetter 130 personer i fem land, der alle brenner for å levere innovative kundeinteraksjonsløsninger.

For mer informasjon, besøk www.puzzel.no

Tags:

Børge Astrup, CEO, Puzzel AS