Puzzel og SAS utvider avtale

Puzzel utvider sitt samarbeid med SAS og leverer ny global kontaktsenterløsning for telefoni til flyselskapet.

Med en ny global telefoniløsning som er integrert med CRM-systemet til SAS gjør det lettere for flyselskapet sine kunder å komme i kontakt med kundeservice og få riktig hjelp. Den virtuelle telefoni-løsningen er skybasert og uavhengig av geografi.

Den nye standardiserte telefoniløsningen er en del av SAS sitt kontinuerlige arbeid med å utvikle løsninger som gjør livet enklere for reisende ved å tilby en mer personlig kundeservice, samt å kunne øke kundens muligheter for selvbetjening.

«For oss er dette en viktig avtale og vi er veldig glade for at SAS valgte å utvide samarbeidet med Puzzel.  Våre løsninger kan integreres med mange forskjellige system og dette er ofte en avgjørende faktor våre kunder. Et stort integrasjonsprosjekt som dette, hvor vår kontaktsenterløsing er en integrert versjon i et CRM-system, er et godt eksempel på det» sier Gunnar Aasen, CCO i Puzzel.

For mer informasjon, besøk www.puzzel.no, eller kontakt:

Gunnar Aasen
Chief Commercial Officer
Puzzel AS

T: + +47 934 660 41
E: gunnar.aasen@puzzel.com

Om Puzzel

Puzzel er en ledende leverandør av skybaserte kontaktsenterløsninger og var blant de første til å utvikle et skybasert kontaktsenter. I dag kombinerer Puzzel omni-kanal teknologi med kunstig intelligens for å kunne tilby komplette løsninger for kundedialog i den digitale tidsalder. I 2018 ble Puzzel for fjerde år på rad evaluert av analyseselskapet Gartner som en Utfordrer i Gartner’ Magic Quadrant for Contact Centre as a Service i Vest-Europa. Selskapets styrke ligger i løsningens funksjonalitet, kraftig vekts, gode kundesupport og forståelse av kundens forretningsbehov. Selskapet har hovedkontor i Oslo, og kontorer i seks Europeiske markeder, inkludert Storbritannia. For mer informasjon, besøk www.puzzel.no

Puzzel er en av Europas ledende leverandører av kontaktsenterløsninger og er med over 20 års erfaring blant de første som utviklet en skybasert kontaktsenterløsning. Puzzel omfatter også ledende mobile kommunikasjonstjenester og interaktive betalingsløsninger, og leverer en fleksibel og tilpassbar plattform for all kundeinteraksjon. Alt for å møte mogendagens behov for omnikanalløsninger for effektiv kundedialog. Puzzel’s løsninger kan tilpasses slik at alt fra en til flere tusen agenter kan betjene sine kunder fra en valgfri enhet fra hvor som helst og med sømløs integrasjon med alle tenkelige applikasjoner. Puzzel har hovedkontor i Oslo og sysselsetter 150 personer i sex land, der alle brenner for å levere innovative kundeinteraksjonsløsninger. For mer informasjon, besøk www.puzzel.no

Gunnar Aasen, CCO i Puzzel