SAS ØKER ANTALL AVGANGER TIL SHANGHAI

SAS legger nå til en ny avgang til Shanghai og flyr dermed to ganger i uken mellom København og Shanghai.

Fra og med 16. desember tilbyr SAS hyppigere avganger mellom Københavns Lufthavn og Shanghai Pudong International Airport. Etter den første andre ukentlige flyvningen 16. desember vil SAS fly fra 6. januar, fra København til Shanghai hver tirsdag og fredag ​​og fra Shanghai til København hver torsdag og søndag, gjennom hele vintersesongen.

Avgangene er tilpasset med sene kveldsavganger fra København og tidlig ankomst tilbake til København, for å sikre best mulig til forbindelse med SAS sitt nettverk for både passasjerer og flyfrakt.

SAS opererer Shanghai-ruten med en Airbus A350. Foruten å tilby passasjerene en behagelig reiseopplevelse, har dette flyet et mye lavere drivstofforbruk og opptil 30 prosent lavere CO2-utslipp enn tidligere sammenlignbare fly.

Bestill din neste flyreise på sas.no.

For ytterligere informasjon, kontakt SAS pressevakt: +47 64 81 88 00

SAS, Skandinavias ledende flyselskap med knutepunkt i Oslo, København og Stockholm, flyr til destinasjoner i Europa, USA og Asia. Inspirert av vår skandinaviske arv og bærekraftige verdier, vil SAS ta et globalt lederskap for en mer bærekraftig luftfart. Vi skal redusere de totale CO2-utslippene med 25 prosent innen 2025, ved å bruke mer bærekraftig flydrivstoff og vår moderne flåte med drivstoffeffektive fly. I tillegg til flytransport tilbyr SAS bakketjenester, teknisk vedlikehold og flyfrakt. SAS er en av grunnleggerne av Star Alliance™ og kan med samarbeidende flyselskap tilby et stort antall reisemål over hele verden.