Scandic og Teleperformance vant høythengende pris for kundeservice

Report this content

OSLO 6 MAI 2021 – Vinnerne av Kundeserviceprisen ble offentliggjort under en digital seremoni torsdag 29. april 2021, og dette er andre året på rad Scandic Hotels Norge og Teleperformance blir kåret til vinner i hotellkategorien. Teleperformance, som er samarbeidspartner med Scandic, er en ledende global leverandør av digitale, integrerte forretningstjenester og er ekspert på kundeinteraksjoner.

Kundeserviceprisen er et samarbeid mellom SeeYou og Confex, og deltakerne i de ulike kategoriene blir vurdert 25 ganger i løpet av en periode på fire måneder. Vurderingene gjøres ved at såkalte «mystery shoppers» fra SeeYou tar kontakt med bedriftenes kundeservice via ulike kanaler, og samtlige henvendelser blir bedømt ut ifra svar- og ventetid, velkomst og mottakelse, samt totalinntrykket av møtet med servicemedarbeideren.

“Jeg vil rette en stor takk til Teleperformance for deres store engasjement og innsats. Det at vi vinner denne prisen for andre året på rad bekrefter den høye kvaliteten på arbeidet som gjøres, og viser at Scandic og Teleperformance sammen har skapt en kultur for å yte den beste kundeservicen, sier CRM Manager Robert Amundsen i Scandic Hotels Norge.

“Gratulerer til Scandic, og til Martin Ervik og hans team i Teleperformance Norge. De har sørget for å yte fremragende service til Scandics kunder, og det at de vinner denne prisen for andre året på rad, understreker deres kontinuerlige fokus på å gjøre hvert møte med kunden viktig,” sier administrerende direktør i Teleperformance Nordic, Erika Rönnquist Hoh.

Dette er den andre prisen Teleperformance har mottatt i samarbeid med Scandic i 2021. I mars ble det nemlig pris for «Best Outsourcing Partnership» under European Contact Centre & Customer Service Awards for samarbeidet med Scandic Hotels Danmark.

Om Teleperformance-konsernet

Teleperformance (TEP – ISIN: FR0000051807 – Reuters: TEPRF.PA - Bloomberg: TEP FP, et ledende globalt konsern innen digitalt integrerte forretningstjenester, fungerer som en strategisk partner for verdens største selskaper i mange bransjer. Teleperformance tilbyr en One Office-støtteservicemodell som kombinerer tre omfattende løsningsfamilier av høy verdi: kundeopplevelsesstyring, back-office-tjenester og kunnskapstjenester for forretningsprosesser. Disse komplette, digitale løsningene garanterer vellykket kundeinteraksjon og optimaliserte forretningsprosesser, som er forankret i en unik og omfattende metode preget av avansert teknikk og tillitvekkende personlig kontakt. Konsernets 380 000 ansatte, basert i 83 land, støtter hvert år milliarder av kontakter på over 265 språk og 170 markeder, med en felles forpliktelse til perfeksjon innen rammen av prosessen: "Enklere, raskere, tryggere". Oppgaven støttes av pålitelige, fleksible, intelligente teknologiske løsninger og overholdelse av bransjens høyeste sikkerhets- og kvalitetsstandarder, basert på stor kompetanse innen selskapers samfunnsansvar. I 2020 hadde Teleperformance en konsolidert omsetning på 5 732 millioner euro (6,9 milliarder USD, basert på vekselkursen EUR 1 = USD 1,21) og en nettofortjeneste på 324 millioner euro.

Teleperformance-aksjen handles på Euronext Paris, Avd. A, og er berettiget til tjenesten utsatt betaling. Aksjen er inkludert i følgende indekser: CAC 40, CAC Support Services, STOXX 600, S&P Europe 350 og MSCI Global Standard. På området for selskapers samfunnsansvar inngår Teleperformance-aksjen fra 2015 i Euronext Vigeo Eurozone 120-indeksen, fra 2018 i FTSE4 Good-indeksen og nå også i Ethibel Sustainability Excellence Europe-indeksen (bekreftet i 2019).

Få mer informasjon: www.teleperformance.com. Følg oss på Twitter: @teleperformance

Om Scandic Hotels Norge

Scandic er Nordens største hotellkjede med mer enn 280 hoteller i drift og utvikling fordelt på over 130 destinasjoner. Scandic er ledende innen bærekraft, og har gjennom prisbelønnede konsepter innen tilgjengelighet vist seg som en hotellkjede for alle. I Scandic Friends har organisasjonen det største lojalitetsprogrammet i bransjen i Norden, og dette er svært populært både blant gjester og ansatte. Scandic er en av de mest attraktive arbeidsgiverne i regionen, og er børsnotert på Nasdaq Stockholm.

Teleperformance Nordic
Ramona Janson, Marketing & Communications

Ramona.Janson@teleperformance.com

Tags:

Quick facts

Tweet dette
Tweet dette

Sitater

Jeg vil rette en stor takk til Teleperformance for deres store engasjement og innsats. Det at vi vinner denne prisen for andre året på rad bekrefter den høye kvaliteten på arbeidet som gjøres, og viser at Scandic og Teleperformance sammen har skapt en kultur for å yte den beste kundeservicen.
Robert Amundsen, CRM Manager, Scandic Hotels Norge.
Gratulerer til Scandic, og til Martin Ervik og hans team i Teleperformance Norge. De har sørget for å yte fremragende service til Scandics kunder, og det at de vinner denne prisen for andre året på rad, understreker deres kontinuerlige fokus på å gjøre hvert møte med kunden viktig.
Erika Rönnquist Hoh, administrerende direktør, Teleperformance Nordic