24SevenOffice Scandinavia AB skjuter upp årsstämman

24SevenOffice Scandinavia AB’s styrelse har beslutat att skjuta upp bolagets årsstämma till den 29 juni 2020. 24SevenOffice Scandinavia AB kommer att kalla till årsstämman senast fyra veckor före det nya datumet.

Styrelsen i 24SevenOffice Scandinavia AB har idag, till följd av den osäkerhet i omvärlden som spridningen av det nya coronaviruset Covid-19 har orsakat, fattat beslut om att senarelägga årsstämman. Stämman var ursprungligen planerad att hållas den 7 maj 2020.

Stämman kommer att hållas i Stockholm den 29 juni 2020. Detta pressmeddelande utgör inte en kallelse till årsstämman. 24SevenOffice Scandinavia AB skickar ut en kallelse senast fyra veckor före det nya datumet för stämman.

Ståle Risa, Verkställande direktörTel: +46 70-023 63 03, str@24sevenoffice.com

Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 2 april 2020.

24SevenOffice i korthet

24SevenOffice levererar affärssystem till små och medelstora företag i Norden via molnbaserade lösningar. Systemet, som lanserades 2002, används idag av 50 000 bolag i Norden, med bland annat PwC och KPMG som redovisningspartners. Affärssystemet är modulbaserat, där modulerna tillhandahålls fristående eller paketerade som helhetslösningar. 24SevenOffices mål är att bli en ledande aktör inom ERP i Norden. För mer information se www.24sevenoffice.com