Evelina blev 3s miljonte kund

Evelina Sande Idenfeldt blev mobiloperatören 3s miljonte kund i Skandinavien. Hon kan nu njuta av ett speciellt miljonabonnemang, som innebär fria samtal och obegränsade SMS inom Sverige i tre år. Evelina fick också blommor, champagne, diplom och en valfri mobiltelefon ur 3s senaste utbud. För 3 som fyller 5 år i år innebär det att ännu en milstolpe är nådd.

Den miljonte kunden kom till 3s butik vid Stureplan före lunch på tisdagen och blev på plats uppvaktad av 3s vice VD Nicholas Högberg som lurpassat med diplom, blomsterkvast och champagne.

– Evelina blir vår miljonte kund vilket känns fantastiskt. Första miljonen är en viktig milstolpe för verksamheten i Sverige och Danmark och kul för oss på 3, men även för våra kunder som får bekräftat att de är i gott sällskap, säger Nicholas Högberg.

Under våren har 3 bekräftat sin ställning som en av Sveriges bästa operatörer och vunnit utmärkelser i tidningen Mobils årliga test av 3G-täckning för telefoni och mobilt bredband såväl som i PC för Allas test av mobilt bredband.

Det har varit en lyckad start på sommaren för 3 men gladast för dagen var milstolpen själv.

– Självklart är jag jätteglad men just nu känner jag mig mest lite chockad. Jag ringer ganska mycket, säkert tio samtal om dagen, så för mig var detta en perfekt present, säger Evelina Sande Idenfeldt.

För 3, som under april månad dessutom nådde break-even resultat för sin svenska verksamhet, kommer femårsjubileet att fortsätta med en rad aktiviteter året ut.

Se när 3s Nicholas Högberg bjuder Evelina Sande Idenfeldt på en ”en på miljonen-överaskning”

Se bifogade bilder.