Nokia E52 – smartphone med toppbetyg

Nokia E52 är en ny arbetsmobil med upp till 29 dagars standby-tid. Mobilen har en kalenderfunktion som kan skilja arbete ifrån fritid. Andra funktioner som mobilen har är Wifi, GPS och 3Mobiltv.

Nokia E52 är mobilen med upp till 29 dagars standby-tid. Det underlättar för den som är på resande fot och glömt laddaren hemma. Mobilen har många funktioner. Bland annat Wifi, GPS, FM-radio och 3mobilTV. Nokia E52 är en bra affärsmobil med e-post och kalender inbyggd som kan skilja på arbete och fritid. Mobilens avancerade ordbok underlättar för att kunna skriva snabbare. Nokia E52 har fått toppbetyg från Mobil. Mobilens displaystorlek är 2,4tum. Den har en kamera med 3,2 megapixlar, 4x digital zoom och LED-blixt. Mobilens taltid är upp till sex timmar och standby-tiden är 29 dagar. Nokia E52 har stöd av Turbo3g med upp till 10,2 Mbit/s. Mobilens GPS använder sig av Nokias egna kartprogram Ovi Maps som ger fri navigering. Nokia E52 har inbyggt minne på 64 MB och ett externt minne som medföljer av typen Micro-SD på 8 GB. Mobilen har 3.5mm hörlursutgång och inbyggd 3Mobil-TV. Nokia E52 leveras till samtliga 3s butiker och återförsäljare i början av mars. Företagspriset vid köp av Nokia E52 är 2236 kronor exklusive moms. Vid tecknande av abonnemanget 3businesstart eller 3businessbas i 18månader blir det en kostnad på 119 kronor i månaden. Vid tecknande av 3businessplus i 24 månader följer mobilen med utan extra kostnad. 2 795 kronor inklusive moms är kontantpriset för mobilen. Vid köp av 3Pott99 eller 3vänner med 18 månaders bindningstid tillkommer en månadskostnad på 149 kronor. Med abonnemanget 3pott299 med 24månaders bindningstid medföljer mobilen utan extra kostnad. Mobilbilder: Nedladdningsbara bilder på våra mobiler finns på http://www.flickr.com/photos/3bilder/ eller www.tre.se/marknadsmaterial Användarnamn: press Lösenord: press