Sony Ericsson X2 – ny affärsmobil med pekskärm och Windows

Sony Ericssons nya modell X2 är en pekskärmsmobil med 8.1 megapixel kamera. Mobilen har flera funktioner som gör den fördelaktig som affärsmobil.

Sony Ericsson X2 är en exklusiv pekskärmsmobil med dvd-kvalité. Mobilen kan användas som affärsmobil med dennes många funktioner som bland annat dokumenthanering, Wifi och GPS. Mobilen har även en Tv-utgång som kan användas när du vill visa material från mobilen på en större skärm eller i din TV. Sony Ericsson X2 har en 8,1 megapixlel kamera med autofokus och fotolampa. Mobilen har Turbo 3G som ger ett snabbare Internet med upp till 7,2 Mbit/s. Sony Ericsson X2 har ett inbyggt minne på 110 MB som kan kompletteras med ett extern minneskort i typen Micro SD med upp till 16 GB. Ett minneskort på 4GB medföljer. Mobilens storlek på displayen är 3,2”. Sony Ericsson X2 har upp till 640 timmar i standby-tid samt taltid som varar upp till sex timmar. Sony Ericsson leveras till samtliga 3s butiker och återförsäljare i början av februari. 5 995 kronor är kontantpriset för mobilen. Vid köp av 3Pott99 med 18 månaders bindning tillkommer en kontantkostnad på 2 295 kronor och en månadskostnad på 199. Med abonnemanget 3pott499 eller 3total får du mobilen utan extra kostnad. Sony Ericsson kontantpris för företag är 4 796 kronor exklusive moms. Med abonnemanget 3business start eller 3business bas i 18 månader blir månadskostnaden 219 kronor. Med 3business max får du mobilen utan extra kostnad. Mobilbilder: Nedladdningsbara bilder på våra mobiler finns på http://www.flickr.com/photos/3bilder/ eller www.tre.se/marknadsmaterial Användarnamn: press Lösenord: press