Nu ska 33-listans vinnare presenteras

- dags för final på Münchenbryggeriet 14 april

Nu är det återigen dags att avslöja Sveriges hetaste teknikbolag. Den 14 april kommer årets 33-lista att avslöjas under en finalgala på Münchenbryggeriet i Stockholm.

33-listans turné är nu avslutad och de fyra första bolagen att placera sig på listan är klara efter de lokala pitchtävlingarna är:

Speedment
 – Göteborg
Chargestorm – Linköping
Senzagen – Lund
Syndigate – UmeåFörutom en spännande prisutdelning kommer kvällen även att bjuda på mat, dryck och trevligt mingel med framgångsrika entreprenörer och investerare. Årets vinnare kommer även att finnas på plats i egna montrar för att berätta om sina innovationer, affärsidéer och framtidsplaner.

Tid: 14 april från kl. 17.00
Plats: Münchenbryggeriet, Stockholm
Program:
  • Mikael Damberg, näringsminister
  • Jonas Nachmanson tidigare CTO på Qlik
  • Paneldiskussion med iZettle och Flightradar 24
Anmäl dig redan nu till eric.uggla@gmail.com eller via 0704-151525. Inbjudan gäller för dig och en kollega.

33-listan bygger på nomineringar av företag från hela Sverige och vinnarna utses gemensamt av redaktionerna på Ny Teknik och Affärsvärlden. Juryn letar efter företag med en unik produkt eller tjänst uppbyggd kring en tydlig innovation med stor internationell potential – en innovation som har förutsättningar att förändra spelreglerna i sin bransch. För att platsa på listan måste företaget vara baserat i Sverige max 7 år gammalt. Mer och på http://www.33-listan.se