Industrifonden kvittar fordran mot A Brand New World

Report this content

Industrifonden kvittar fordran mot A Brand New World ABNW och Industrifonden har överenskommit att Industrifonden ska kvitta en fordran mot ABNW på 4 MSEK till 350 000 stam B-aktier. Styrelsen i ABNW har beslutat om nyemission av aktierna som nu övergått till Industrifonden genom kvittnings-emissionen. A Brand New World bildades 1995 och idag är man 145 anställda, huvudkontoret ligger i Kista. ABNW utvecklar och marknadsför system och produkter för infrastruktur som möjliggör mobilt Internet. Företaget har ett antal patent som bygger på en unik antennkunskap, en mångårig erfarenhet av cellulära nät och tidig utveckling av mobila, trådlösa handterminaler. Genom starka partnerskap och utveckling inom både mjukvara och hårdvara skapar man lösningar för både kompletta mobila kommunikationssystem och för mobil access genom t ex handdatorer. För ytterligare information se www.abrandnewworld.se eller kontakta: Jan Arpi, vVD & Finansdirektör, Pål Krüger, VD A Brand New World A Brand New World Tfn: 08-477 99 00 (587) Tfn: 08-477 99 00 (55) Mobil: 0706-35 74 42 Mobil: 0708-35 30 05 jan.arpi@abrandnewworld.se paul.kruger@abrandnewworld.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/19/20011019BIT00350/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/19/20011019BIT00350/bit0002.pdf