Styrelseförändringar i ABNW

Report this content

Styrelseförändringar i ABNW Tre medlemmar i ABNW:s styrelse, Nils Ljung (styrelseordförande), Göran Larsson och Claes-Göran Fridh har avgått ur styrelsen och ställt sina platser till förfogande. Styrelsen planerar nu att kalla till en extra bolagsstämma för att förrätta fyllnadsval. Stämman planeras att äga rum onsdagen den 14 november. [REMOVED GRAPHICS] A Brand New World bildades 1995 och har 139 anställda, huvudkontoret ligger i Kista. ABNW utvecklar och marknadsför system och produkter för infrastruktur som möjliggör mobilt Internet. Företaget har ett antal patent som bygger på en unik antennkunskap, en mångårig erfarenhet av cellulära nät och tidig utveckling av mobila, trådlösa handterminaler. Genom starka partnerskap och utveckling inom både mjukvara och hårdvara skapar man lösningar för kompletta mobila kommunikationssystem och för mobil access genom t ex handdatorer. För ytterligare information se www.abrandnewworld.se eller kontakta: Jan Arpi, vVD & Finansdirektör Rolf Könberg, Informationschef A Brand New World A Brand New World Tfn: 08-477 99 00 (587) Tfn: 08-477 99 00 (563) Mobil: 0706-35 74 42 Mobil: 0707-77 23 77 jan.arpi@abrandnewworld.se rolf.konberg@abrandnewworld.se Pål Krüger, VD A Brand New World Tfn: 08-477 99 00 (55) Mobil: 0708-35 30 05 paul.kruger@abrandnewworld.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/29/20011029BIT00550/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/29/20011029BIT00550/bit0001.pdf