Nordic Wellness etablerar sig i Oden i Trollhättan

A Group of Retail Assets Sweden AB (publ) (AGORA) – har tecknat ett 10-årigt avtal med Nordic Wellness, en av Sveriges största friskvårdskedjor med över 130 gym i Sverige, om en lokal i Oden mitt i centrala Trollhättan.

Nordic Wellness öppnar i en över 1000 kvm stor lokal i Oden mitt i centrala Trollhättan den 1 maj. Gymmet kommer att ha den senaste träningsutrustningen och erbjuder, förutom topputbildade instruktörer, bland annat gym, grupp- och familjeträning samt spinning.

– Vi är väldigt glada över att Nordic Wellness väljer att etablera sitt nya gym i Trollhättan hos oss i Oden. Vårt arbete fortgår med att förädla och utveckla Oden och att få in Nordic Wellness i huset är ett steg i rätt riktning. Med Nordic Wellness breddar vi utbudet och kan erbjuda våra kunder träning mellan kl.05.00 till 23.00, säger Carina Erlandsson, centrumchef Oden.

Carina Erlandsson, centrumchef, carina.erlandsson@agoraretail.se, +46 70 730 00 51

Jörgen Lindahl, affärsområdeschef, jorgen.lindahl@agoraretail.se, +46 40 628 08 92

AGORA (A Group of Retail Assets Sweden AB, publ) – är ett fastighetsbolag med fokus på ägande  och förvaltning av detaljhandelsfastigheter i region- och mellanstora städer. Våra fastigheter ska vara de mest attraktiva handels- och mötesplatserna på orten. Vi har idag 23 fastigheter på 16 orter med en sammanlagd yta av 270 000 kvadratmeter till ett sammanlagt värde av 4,3 miljarder kronor, och vi avser att växa på både befintliga och nya orter. Agora är listat på Nasdaq First North. Remium Nordic AB är Agoras Certified Adviser.