Subway öppnar restaurang i kvarteret Caroli i centrala Malmö

A Group of Retail Assets Sweden AB (publ) (AGORA) – har tecknat ett sexårigt avtal med Subway om en lokal i kvarteret Caroli i centrala Malmö.

Subway öppnar sin restaurang under våren så snart ombyggnationen är klar, preliminärt i mars. Restaurangen ligger som en del av mattorget mellan Wraps & Goods och Gateau.

– Vi är väldigt glada över att få in Subway i kvarteret. Våra kunder efterfrågar mer mat och med Subway breddar vi utbudet av snabbmat och kan erbjuda våra kunder ännu fler valmöjligheter, säger Lars-Bertil Salomonson, centrumchef Kv Caroli.

Lars-Bertil Salomonson, centrumchef, lars-bertil.salomonson@agoraretail.se, +46 40 628 08 91
Jörgen Lindahl, affärsområdeschef, jorgen.lindahl@agoraretail.se, +46 40 628 08 92

AGORA (A Group of Retail Assets Sweden AB, publ) – är ett fastighetsbolag med fokus på ägande  och förvaltning av detaljhandelsfastigheter i region- och mellanstora städer. Våra fastigheter ska vara de mest attraktiva handels- och mötesplatserna på orten. Vi har idag 23 fastigheter på 16 orter med en sammanlagd yta av 270 000 kvadratmeter till ett sammanlagt värde av 4,3 miljarder kronor, och vi avser att växa på både befintliga och nya orter. Agora är listat på Nasdaq First North. Remium Nordic AB är Agoras Certified Adviser.