A.S.Helsingös Instant Collection erbjuder sideboards med snabb leverans

Report this content

A.S.Helsingös nya INSTANT COLLECTION tilltalar den som uppskattar snabba leveranstider och en smidig upplevelse. Kollektionen består av A.S.Helsingös populäraste sideboards, nu levererade till kunden inom ungefär 7 dagar. A.S.Helsingös skräddarsydda och personliga förvaringslösningar tillverkas på beställning. Instant Collection-sideboardsen står däremot färdiga i lagret i väntan på att levereras.

A.S.Helsingö lanserar ett urval av sina mest omtyckta sideboards – klara och redo för leverans. INSTANT COLLECTION består av INGARÖ-sideboards i tre populära färger: Feather Grey, Blush Rose och Linen Brown. Måtten för sideboardsen är 120 x 80 x 40 cm och de bygger på IKEA METOD-stommar. Beslag och ben kan med fördel adderas för en personligare förvaringsmöbel.

I samband med beställningen hos A.S.Helsingö får kunden en färdig inköpslista över de IKEA-produkter som behövs.

“Vi får ofta höra att våra kunder vill ha kortare leveranstider. Våra produkter är skräddarsydda och personliga och tillverkas därför på beställning – därav leveranstiden på 5-7 veckor. Vi hör såklart våra kunder – därför har vi sammanställt en kollektion med våra allra mest omtyckta sideboards, bara ett par klick från att levereras. Instant Collection är den perfekta lösningen för kunder som litar på vår smak och uppskattar bekvämligheten i ett kuraterat urval”, förklarar Sebastian Schauman, VD för A.S.Helsingö.

Tillgänglighet

Sideboardsen i INSTANT COLLECTION finns att få i tre olika färger: Feather Grey, Blush Rose och Linen Brown. Kollektionen är tillgänglig i A.S.Helsingös nätbutik från och med idag. A.S.Helsingös produkter kan beställas till alla EU-länder, till Norge, Schweiz och Storbritannien. Beslagen och benen säljs även till USA och Kanada.

Bilder:

Bilder av INSTANT COLLECTION med hög resolution finns att hämta här.

För mera information, vänligen kontakta:

Sebastian Schauman, VD, grundare
sebastian.schauman@helsingo.com, +358 50 587 358

OM A.S.HELSINGÖ

A.S.Helsingö är ett finländskt designföretag som anser att högkvalitativ design ska vara tillgänglig för alla. Företaget erbjuder kök, garderober och förvaringsenheter som bygger på IKEAs skåpstommar. Det här gör det möjligt för företaget att sälja högklassiga produkter till ett konkurrenskraftigt pris.
Sortimentet har formgetts av skandinaviska toppdesigners och tillverkas av finländska hantverkare. Produkterna säljs via A.S.Helsingös onlinebutik till alla EU-länder samt Storbritannien, Norge och Schweiz.