A3 års- och hållbarhetsredovisning 2019

A3 års- och hållbarhetsredovisning 2019 finns nu tillgänglig på www.A3.se

Genom att enbart publicera på hemsidan sparas kostnader för tryck och distribution. Därigenom kan A3 bidra till en minskad miljöpåverkan. Årsredovisningen finns att hämta på www.A3.se Önskas papperskopia kan detta fås genom att skicka e-post till ir@a3.se

A3 erbjuder användarvänliga helhetslösningar till privat- och företagskunder. Bland våra tjänster ingår olika typer av bredbandsaccess, mobil-, IP- och fast telefoni, samt IT- och molntjänster. Vi är en av Sveriges största bredbandsleverantörer och tillhandahåller telekomtjänster till mer än 220 000 hushåll i landet och till över 700 bostadsrättsföreningar. A3 grundades 2002 och är noterad på Nasdaq Stockholm, Small Cap sedan 2009.

Mer information om A3 och våra tjänster finns på www.A3.se

Denna information är sådan information som A3 Allmänna IT- och Telekomaktiebolaget är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s Marknads-missbruksförordning och lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 24 april 2020 kl. 08:30 CET

Annika Westberg, CFO
annika.westberg@a3.se