A3 signerar nytt huvudsponsoravtal med Björklöven

Sedan 2013 har A3 varit stolt huvudsponsor för Björklöven IF, och nu förlängs avtalet fram till 2023, - vilket kommer innebära ett helt decennium av partnerskap.

Björklöven skapar ett stort engagemang, gemenskap och laganda för de flesta lokalborna i Umeå, - staden där även A3s huvudkontor är beläget.
Därför är det synnerligen kul att fortsätta samarbetet med föreningen då engagemanget är viktigt både för våra anställda och kunder som bor i Umeå.

“Björklöven är ett fantastiskt lag som var mitt inne i en riktigt bra säsong innan pandemin slog till. Trots det ser vi redan nu att en rad viktiga komponenter har fallit på plats inför nästa säsong och ser verkligen fram emot att stötta laget framöver!”

- Paul Moonga | VD | A3 Sverige

A3 Arena, som blivit ett stort landmärke för både Umeå och klubben, behåller även sitt namn under avtalsperioden och lagets telekomtjänster kommer även fortsättningsvis från A3.

“Jag är stolt över att vårt mångåriga samarbete fortsätter och att A3 är med oss i Björklöven som huvud- och arenanamnspartner i ytterligare minst 3 år. Både vi och A3 ville fortsätta resan framåt och uppåt tillsammans.”

- Anders Blomberg | VD | Björklöven AB

Tillsammans med föreningen kommer A3 även att fortsätta att arbeta med välgörande ändamål och program. Den senaste donationen gick till Hjältarnas Hus, där barnfamiljer med barn som drabbats av en långvarig sjukdom tillgång till ett tillfälligt hem, stöd och gemenskap.

Paul Moonga, VD

Mobil: +46 (0)70 959 06 66
E-post: paul@a3.se

A3 är en helhetsleverantör inom telekom och IT med huvudkontor i Umeå. A3 bildades 2017 och är resultatet av ett samgående mellan bredbands- och telekomföretagen AllTele och T3. Tillsammans kan vi med A3 erbjuda ett komplett utbud av kommunikationstjänster till privatkunder och företag, och moderna IT-lösningar för det digitala kontoret. Aktien handlas sedan 15 juni 2009 på Nasdaq Stockholm, Small Cap, numer under kortnamnet ATRE. Mer information om A3 och vårt erbjudande finns på www.A3.se.