A3 stöttar kampen mot Covid-19!

#A3AgainstCorona

Ymer vs. Ymer

På söndag den 10:e maj presenterar Stockholm Open en välgörenhetsmatch mellan bröderna Ymer i samarbete med Röda Korset.

Vi på A3 tycker att det är viktigt att vi stötta varandra, och donerar därför 30 000 SEK till Röda Korset i samband med eventet.

“I tider som dessa är det avgörande att vi hjälper varandra och försöker skapa gemenskap. Förutom detta engagemang kommer vi även att fortsätta erbjuda stöd till andra organisationer för att främja deras viktiga nödhjälpsarbete i kampen mot Covid-19”

- Paul Moonga, VD på A3

Som ett lönsamt och utmanande bolag är det viktigt för oss att ta ansvar och ge tillbaka till samhället. Förutom Röda Korset har vi även givit stöd åt andra organisationer och initiativ, som Läkare utan Gränser, UNHCR, WWF, AMI, Pink October, AMI, Oxfam med flera. Det här är ett betydelsefullt engagemang som vi kan, och kommer att fortsätta med tack vare vårt fantastiska team och våra lojala kunder.

Paul Moonga, VD

Mobil: +46 (0)70 959 06 66
E-post: paul@a3.se

A3 är en helhetsleverantör inom telekom och IT med huvudkontor i Umeå. A3 bildades 2017 och är resultatet av ett samgående mellan bredbands- och telekomföretagen AllTele och T3. Tillsammans kan vi med A3 erbjuda ett komplett utbud av kommunikationstjänster till privatkunder och företag, och moderna IT-lösningar för det digitala kontoret. Aktien handlas sedan 15 juni 2009 på Nasdaq Stockholm, Small Cap, numer under kortnamnet ATRE. Mer information om A3 och vårt erbjudande finns på www.A3.se