AllTele har tecknat avtal med Söderenergi

AllTele fortsätter att visa sin styrka som leverantör av kompletta telefonilösningar och molntjänster och tecknar 3 årigt avtal med Söderenergi.

AllTele har tecknat avtal om telekommunikation som tjänst med Söderenergi. Avtalet gäller ca 170 anknytningar och innefattar bland annat tjänsterna molnbaserad IP-växel inklusive telefonist, operatörstjänst, fast och mobil telefoni inklusive MEX-abonnemang samt mobila bredband.

- Avtalet visar AllTeles styrka som leverantör av kompletta telefonilösningar inklusive molnbaserad växel. Något som stämmer väl överens med vår vision om AllTele som ledande leverantör inom just dessa områden, säger AllTeles marknadschef Henrik Salomonsson.

AllTele
Henrik Salomonsson
Mobil: 46 (0) 8 503 115 25
E-post: henrik.salomonsson@alltele.se

Om AllTele (www.alltele.se)

AllTele är utmanaren på den svenska tele- och bredbandsmarknaden. Via AllTele LDA levereras fasta och mobila telefoni- och bredbandstjänster samt CATV och IPTV till privatkunder. Via AllTele Företag levereras fasta och mobila telefoni- och bredbandstjänster till företag. Allt paketerat och levererat med fokus på enkelhet, bästa service och funktion.

Denna information är sådan som AllTele ska offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden och/eller lagen om handel med finansiella instrument.