AllTele överklagar KST-upphandling

AllTele har fattat beslut om att överklaga Kammarkollegiets tilldelningsbeslut i upphandlingen för Kommunikation som tjänst.

Efter genomlysning av sitt inlämnade svar och Kammarkollegiets tilldelningsbeslut från 16 augusti ser AllTele att det finns skäl för överklagan.

-       Många av de punkter som Kammarkollegiet gett oss 0 poäng för finns representerade i vårt inlämnade material vilket gör att vi ser goda skäl för överklagan säger Paul Moonga, AllTeles VD

Överklagan lämnas in i slutet av denna vecka.

Kontakt AllTele
Paul Moonga, VD
E-post: paul.moonga@alltele.se

Om AllTele (www.alltele.se)

AllTele Allmänna Svenska Telefonaktiebolaget är utmanaren på den svenska tele- och bredbandsmarknaden. Via AllTele LDA levereras fasta och mobila telefoni- och bredbandstjänster samt CATV och IPTV till privatkunder. Via AllTele Företag levereras fasta och mobila telefoni- och bredbandstjänster till företag. Allt paketerat och levererat med fokus på enkelhet, bästa service och funktion.

Denna information är sådan som AllTele ska offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden och/eller lagen om handel med finansiella instrument.