Rättelse: Saknad MAR-etikett i tidigare pressmeddelande - "A3s nya försäljningsstruktur inom affärsområdet Telekom avslutar för halvåret 2020 med stora framgångar"

A3 Allmänna IT- och Telekomaktiebolaget (publ) utfärdar en rättelse av pressmeddelandet gällande att Telekoms framgångar under första halvåret 2020, som publicerades idag den 6 juli 2020 kl. 15.00 CET.

Rättelsen avser att pressmeddelandet saknade MAR-etikett med hänvisning till EU:s marknadsmissbruksförordning. Följande text skulle ha varit med i pressmeddelandet:

"Denna information är sådan information som A3 Allmänna IT- och Telekomaktiebolaget (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning."

Paul Moonga, VD

Mobil: +46 (0)70 959 06 66
E-post: paul@a3.se

A3 är en helhetsleverantör inom telekom och IT med huvudkontor i Umeå. A3 bildades 2017 och är resultatet av ett samgående mellan bredbands- och telekomföretagen AllTele och T3. Tillsammans kan vi med A3 erbjuda ett komplett utbud av kommunikationstjänster till privatkunder och företag, och moderna IT-lösningar för det digitala kontoret. Aktien handlas sedan 15 juni 2009 på Nasdaq Stockholm, Small Cap, numer under kortnamnet ATRE. Mer information om A3 och vårt erbjudande finns på www.A3.se.