• AAK AB/

Press- och analytikerkonferens i samband med delårsrapport januari - mars 2010

I anslutning till att AarhusKarlshamn offentliggör delårsrapporten januari - mars 2010 hålls en press- och analytikerkonferens via telefon. Konferensen leds av koncernchef Arne Frank och hålls på engelska. Anders Byström, CFO, deltager också. Tid: Fredagen den 21 maj 2010, klockan 16.00 lokal tid. Registrering: En länk kommer att publiceras på vår hemsida www.aak.com. Klicka på länken och fyll i Registreringssidan och välj vilket land du kommer att ringa från. Varje deltagare kommer att bli tilldelad ett telefonnummer, en deltagar-PIN, en konferens-PIN och instruktioner om hur dessa ska användas. Av säkerhetsskäl ber vi er att inte lämna PIN-numret vidare till någon annan. Alla deltagare måste registrera sig individuellt. För att deltaga i konferensen ringer ni in på detta telefonnummer senast kl 15.55 den 21 maj 2010. En länk till Arne Franks presentationsmaterial finns samtidigt tillgänglig på företagets hemsida. Delårsrapporten offentliggörs den 21 maj före kl. 12.00 lokal tid.