• AAK AB/

Press- och analytikerkonferens i samband med delårsrapport juli - september 2009.

I anslutning till att AarhusKarlshamn offentliggör delårsrapporten juli - september 2009 hålls en press- och analytikerkonferens via telefon. Konferensen leds av koncernchef Jerker Hartwall och hålls på engelska. Anders Byström, CFO deltager också. Tid: Fredagen den 6 november 2009, klockan 13.00 lokal tid. Registrering: En länk kommer att publiceras på vår hemsida www.aak.com. Klicka på länken och fyll i Registreringssidan och välj vilket land du kommer att ringa från. Varje deltagare kommer att bli tilldelad ett telefonnummer, en deltagar-PIN, en konferens-PIN och instruktioner om hur dessa ska användas. Av säkerhetsskäl ber vi er att inte lämna PIN-numret vidare till någon annan. Alla deltagare måste registrera sig individuellt. För att deltaga i konferensen ringer ni in på detta telefonnummer senast kl 12.55 den 6 november. En länk till Jerker Hartwalls presentationsmaterial finns samtidigt tillgänglig på företagets hemsida. Delårsrapporten offentliggörs den 6 november före kl. 8.30 lokal tid.