Halvårsrapport från Volvo Treasury AB (publ)

Report this content

Volvo Treasury AB (publ) har idag offentliggjort sin rapport för första halvåret 2009.

Halvårsredovisningen och koncernredovisningen finns tillgängliga på Volvokoncernens webbsida http://www.volvo.com/group/sweden/sv-se/Volvo+Group/our+companies/volvo_treasury/volvo_treasury.htm Enligt lagen (2007:528) om värdepappersmarknaden har Volvo Treasury AB (publ) en skyldighet att offentliggöra ovanstående information. Informationen publicerades den 31 augusti kl 13.00. 2009-08-31 För ytterligare information, vänligen kontakta Patrik Stenberg, Investor Relations, 031-66 13 36. För videomaterial för TV- och filmproduktion om Volvokoncernens olika produktionsanläggningar och produkter, gå till http://www.thenewsmarket.com/volvogroup. Där kan du ladda ner bildmaterial i form av MPEG2-filer eller beställa det på Beta-kassett. Registrering och beställning av videomaterial är kostnadsfritt för medier. Informationen är sådan som AB Volvo (publ) kan vara skyldig att offentliggöra enligt lagen om värdepappers¬marknaden. Informationen lämnades till media för offentliggörande 20090831 kl 13.00.

Taggar: