Starka varumärken fyller ABCparents webbutik

Report this content

Starka varumärken fyller ABCparents webbutik ABCparents.com har fyllt sin webbshop med starka varumärken. Här kan blivande och redan blivna föräldrar välja och vraka bland många kända märken. Allt från Disney till Stay In Place. ABCparents.com har ambitionen att bli den ledande webbplatsen inom sin genre i Europa. Ett första steg på väg mot detta är att erbjuda starka varumärken till försäljning på webbplatsen. ABCshopen, som är sajtens egen barn- och föräldrabutik, är fylld med en rad välkända produkter från lika kända varumärken. - För oss är det helt naturligt att inleda samarbete med de bästa och mest framstående leverantörerna med de bästa varumärkena. Vi vill ge våra kunder och besökare det allra bästa. Vår ambition är klart uttalad; vi vill vara den ledande informations-, shopping- och underhållningssajten, säger Nathalie Dahlin, VD för ABCparents.com. Redan i dag, två månader efter lanseringen, har ABCparents lyckats knyta samarbetsavtal och leverantörsavtal med bland andra Artic Kid, J. Marino, Candy Floss, Little Sister, Pozy, Jollybaby, Cocorico och Happy Harry. Man säljer också kläder och produkter ur Disneys stora sortiment. När det gäller mammakläder finns ett stort utbud av kläder och andra produkter från bland andra Stay in Place, Big Belly, Lina Hanno, Keifer, Vouge och Promix. ABCparents.com har dessutom förvärvat bokförlaget Små Barns Utveckling. Detta som ett led att bredda och fördjupa verksamheten. Förlaget har givit ut bokserien Små Barn, som omfattar nio titlar och inom kort finns tillgängliga i ABCparents webbutik. För ytterligare information kontakta: Nathalie Dahlin, VD, Tel: 08-58728903, Mobil: 0739-44 04 80 E-post: nathalie.dahlin@abcparents.com ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/16/20000516BIT00780/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/16/20000516BIT00780/bit0002.pdf