Abelco Investment Group AB kommunicerar en operativ uppdatering från iCandy Interactive Ltd´s mindre spellansering: Kingdomtopia

Den nya spellanseringen: Kingdomtopia har under de första 20 dagarna sedan lansering haft intäkter på över AUD 50,000.

iCandy Interactive Ltd (”iCandy”) har haft en global lansering av det mindre spelet Kingdomtopia som sammanlagt haft ca 300 000 förbeställningar. Även om det är en mindre speltitel jämfört med det kommande iCandy-spelet, Masketeers, har Kingdomtopia lyckats under de 20 första dagarna sedan lanseringen med en mycket uppmuntrande totalintäkt på AUD 50,000 för köp och reklamintäkter inuti spelet.

Ledningen för iCandy är mycket glada över utsikterna som Kingdomtopia har att erbjuda och verkställer nu en omedelbar plan för att utöka erbjudandet av spelet för att inkludera nya uppdateringar.

För hela iCandys pressmeddelande tryck HÄR

_____________________________________________________________________________________