Inbjudan till Introduce Investor Days 2–3 september 2019

Report this content

Introduce Investor Days har sedan starten 2018 etablerats som en av de ledande mötesplatserna för investerare och företagsledare av små- och medelstora bolag och investerare. Nu är det dags för höstens första Introduce Investor Days med 40 bolagspresentationer under två intensiva dagar 2–3 september. Introduce.se är ABG Sundal Colliers plattform för sponsrad aktieanalys av främst små- och medelstora bolag.

- Det är glädjande att se hur framgångsrikt vår seminarieserie Introduce Investor Days har utvecklats sedan starten med stort intresse från både investerare och bolag. Vi har lyckats skapa en mötesplats för en bred grupp investerare som kan träffa företagsledare från superintressanta bolag i olika branscher och storlek, där både värdebolag och tillväxtbolag finns representerade. Vi märker också ett ökat intresse från institutionella och internationella investerare, säger Christer Linde, chef för aktieanalys på ABG Sundal Collier.

Introduce Investor Days samlar ett 40-tal företagsledare från börsbolag som presenterar sina verksamheter med över 300 anmälda deltagare. Varje presentation följs av en frågestund som leds av erfarna aktieanalytiker från ABG Sundal Collier. Seminariet är kostnadsfritt, öppet för allmänheten och hålls på engelska.

Varmt välkomna!

StrongPoint
Swedencare
VBG Group