God Jul och Gott Nytt År

2017 var det fantastiska skönhetsåret då K-beauty blev Mainstream. Mesoterapi och Cryo-behandlingar fick fäste och AntiAging Food & Holistic Beauty slog igenom på allvar. Äntligen säger jag!

Helgen 10-12 november kom över 31.000 besökare till Stockholmsmässan för att besöka Skönhetsmässan Acadermia, Allt för Hälsan eller Sthlm Food & Wine. Acadermia hade över 7.500 besökare och över 100 varumärken var representerade på de 60 utställarna. Över 130 journalister/influencers besökte mässan. Därmed befäste Acadermia sin ställning som Nordens största event inom skönhet.

Nu blickar jag framåt och planeringen med 2018 års program är redan igång. Acadermia är tillbaka i A-hallen och går, precis som i år, samtidigt som Allt för Hälsan, Food & Wine samt Eget Företag. Hallskissen skickas ut i januari.

Önskar dig en fridfull jul.

/Catarina

VD & Grundare

Acadermia

Om oss

Acadermia är Skandinaviens ledande mötesplats inom modern skönhet både för konsument och bransch. På Acadermia får du koll på det senaste inom hud, hår, make up, naturlig skönhet, estetisk tandvård, estetisk kirurgi samt estetiska behandlingar. Acadermia arrangeras årligen på Stockholmsmässan samtidigt som Allt för Hälsan och Sthlm Food & Wine. Läs mer på acadermia.se, facebook eller instagram.