Välkommen på branschmiddag!

Report this content

Den 10-12 november är det återigen dags för årets härligaste event inom skönhet: Acadermia! Mässan går på Stockholmsmässan, Älvsjö, samtidigt som Allt för Hälsan och Sthlm Food & Wine. Din biljett gäller till alla tre mässor.

I samband med mässan vill vi, för andra året, passa på att arrangera en nätverksmiddag för dig som jobbar i skönhetsbranschen på ett eller annat sätt. Under avslappnade former intar vi den nyskapande gastrobaren Penny & Bill i centrala Stockholm, vilket innebär att platserna är begränsade.

När? Lördagen 11 november

Var? Restaurang Penny & Bill, Grev Turegatan 30

18:15 - Transport för oss som varit på mässan ifrån Stockholmsmässans huvudentré (du kan också åka direkt till restaurangen om du redan är i stan)

18:45 - Välkomstcocktail signerad Sverigemästare Johan Evers

19.30 - 3 rätters middag inkl dryck

Biljett för helkvällen köper du på acadermia.se under "Köp Biljett" och kostar 925 kr inkl moms. I priset ingår transport från mässan till restaurangen.

Om Penny & Bill:

Den prisbelönade ensemblen och gastronomiska visionärerna bakom Lux Dag för Dag, Eat och B.A.R., tillsammans med en av Sveriges bästa bartender och cocktailmästare, Johan Evers, öppnar Penny & Bill i februari 2017. Det kallas en gastrobar, en symbios mellan en restaurang och en cocktailbar. Luxkoncernen är ett familjeföretag som drivs av Annette & Peter Johansson, Lotta & Henrik Norström samt Daniel Frick.