Välkommen på branschmiddag!

Den 10-12 november är det återigen dags för årets härligaste event inom skönhet: Acadermia! Mässan går på Stockholmsmässan, Älvsjö, samtidigt som Allt för Hälsan och Sthlm Food & Wine. Din biljett gäller till alla tre mässor.

I samband med mässan vill vi, för andra året, passa på att arrangera en nätverksmiddag för dig som jobbar i skönhetsbranschen på ett eller annat sätt. Under avslappnade former intar vi den nyskapande gastrobaren Penny & Bill i centrala Stockholm, vilket innebär att platserna är begränsade.

När? Lördagen 11 november

Var? Restaurang Penny & Bill, Grev Turegatan 30

18:15 - Transport för oss som varit på mässan ifrån Stockholmsmässans huvudentré (du kan också åka direkt till restaurangen om du redan är i stan)

18:45 - Välkomstcocktail signerad Sverigemästare Johan Evers

19.30 - 3 rätters middag inkl dryck

Biljett för helkvällen köper du på acadermia.se under "Köp Biljett" och kostar 925 kr inkl moms. I priset ingår transport från mässan till restaurangen.

Om Penny & Bill:

Den prisbelönade ensemblen och gastronomiska visionärerna bakom Lux Dag för Dag, Eat och B.A.R., tillsammans med en av Sveriges bästa bartender och cocktailmästare, Johan Evers, öppnar Penny & Bill i februari 2017. Det kallas en gastrobar, en symbios mellan en restaurang och en cocktailbar. Luxkoncernen är ett familjeföretag som drivs av Annette & Peter Johansson, Lotta & Henrik Norström samt Daniel Frick.

Om oss

Acadermia är Skandinaviens ledande mötesplats inom modern skönhet både för konsument och bransch. På Acadermia får du koll på det senaste inom hud, hår, make up, naturlig skönhet, estetisk tandvård, estetisk kirurgi samt estetiska behandlingar. Acadermia arrangeras årligen på Stockholmsmässan samtidigt som Allt för Hälsan och Sthlm Food & Wine. Läs mer på acadermia.se, facebook eller instagram.