Inbjudan till presentation av Acrouds andra kvartal 2020

Acrouds delårsrapport för det andra kvartalet 2020 kommer att publiceras torsdagen den 13 augusti kl 08:00. Kl 10:00 samma dag webbsänds Acrouds presentation av delårsrapporten för det andra kvartalet 2020.

Acrouds VD Robert Andersson och CFO Gustav Vadenbring presenterar rapporten, som följs av en frågestund. Presentationen kommer att hållas på engelska och går att följa på www.acroud.com eller via https://tv.streamfabriken.com/acroud-q2-2020

För att ta del av presentationen via telefon, ring något av följande nummer:

Från Sverige: +46850558359
Från Storbritannien: +443333009262
Från USA: +18446251570

Webbsändningen och presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängliga på www.acroud.com och kan ses i efterhand.

Gustav Vadenbring, CFO

Telefon:     +356 2132 3750/1
E-mail:       info@acroud.com
Websida:   www.acroud.com