Add a tag - bagageetiketten sticker ut och syns på Formex

Report this content

Add a tag, adressetiketten som gör det lätt att särskilja just dina väskor, finns med bland utställarna på form- och designmässan Formex, som hålls på Stockholmsmässan den 27 – 30 augusti. – Höstens tema på Formex; Vintage Travel och att resa med stil, passar väldigt bra ihop med mina adressetiketter, det känns som en självklar mässa att vara med på, säger Helena From, som står bakom idén och formgivningen av adressetiketterna.

Bagageetiketten finns redan representerad i flera länder och i Sverige säljs de bland annat i butiker med intresse för svensk design och formgivning, som på NK och Designtorget samt i butiker med anknytning till resor eller presenter, till exempel i väskaffärer som Morris i Norge. – Add a tag är också en accessoar som fungerar mycket bra för företag som ”give away” eller företagspresent. Jag vill gärna hitta fler återförsäljare och Formex är ett viktigt forum för det, säger Helena From. Hon har själv varit med om att vid en mellanlandning på Nice flygplats se väska efter väska komma farande på bagagebandet, alla förvillande lika. – Att vänta på väskorna vid bagagebanden är alltid en stressfaktor. Ska du dessutom byta flyg och har bråttom så är det både frustrerande och förvirrande att inte snabbt kunna urskilja din väska vid bagagebanden. Och ännu värre är det om man upptäcker att den enda väska som är kvar inte är ens egen! Add a tag är bagageetiketten som skiljer sig från mängden. Den görs i mönster och färger som sticker ut bland svarta portföljer och stora resväskor och hjälper ägaren att slippa frustrationen över att inte hitta rätt väska. Add a tag är accessoaren som är pricken över i på väskan! För att se fler mönster, färger och motiv, besök webbshopen: www.addatag.se Monter B05:34 på Formex

Taggar: