AdderaCare presenterar på Stora Aktiedagen i Stockholm den 25 november

AdderaCare AB (”AdderaCare”) kommer att presentera på Stora Aktiedagen i Stockholm, Sheraton Hotel Stockholm, Tegelbacken 6, måndagen den 25 november 2019 klockan 12:40 – 13:10 i Sal 2

Under presentationen kommer bolagets VD, Marianne Sernevi, att ge sin syn på bolaget som nytillträdd VD samt presentera bolagets utveckling under den tredje kvartalet 2019.

Presentationen äger rum i sal 2 klockan 12:40 – 13:10, Sheraton Hotel Stockholm, Tegelbacken 6, 111 52 Stockholm. Presentationen går också att följa på www.aktiespararna.se/tv/live .

Program och anmälan finns på evenemangets hemsida.

Marianne Sernevi, VD
Telefon: +46 708 69 05 69
E-post: marianne.sernevi@adderacare.com

Svensk Kapitalmarknadsgranskning AB

+46 11 32 30 732

ca@skmg.se

AdderaCare förvärvar och utvecklar bolag inom hjälpmedelssektorn. Genom att kombinera innovationskraften och kompetensen i det lokala entreprenörskapet med en aktiv och erfaren ägarstyrning skapar vi mervärden för både ägare och brukare. Koncernen består av sammanlagt fem bolag i Sverige, Norge och Nederländerna. AdderaCare AB (publ) är noterat på Nasdaq First North Growth Market (ADDERA).

AdderaCare är en företagsgrupp aktiv inom hjälpmedelssektorn. Företagsgruppen består idag av moderbolaget AdderaCare AB samt fem rörelsedrivande dotterbolagen Trident Industri AB, Kom i Kapp AB, Erimed AB, Huka B.V och Amajo A/S. Addera Cares vision är att genom förvärv av lönsamma bolag inom hjälpmedelssektorn utveckla en företagsgrupp som förbättrar livskvaliteten för människor med funktionsvariationer. www.adderacare.com