Se VD Marianne Sernevis presentation av AdderaCare från Stora Aktiedagen i Stockholm

VD Marianne Sernevis presentation från Stora Aktiedagen i Stockholm den 25 november 2019 finns nu tillgänglig via www.aktiespararna.se/tv samt via bolagets hemsida www.adderacare.com/investerare/.

I presentationen förmedlar bolagets VD, Marianne Sernevi sin syn på AdderaCare som nytillträdd VD samt en presentation av bolagets utveckling under den tredje kvartalet 2019.

Marianne Sernevi, VD
Telefon: +46 708 69 05 69
E-post: marianne.sernevi@adderacare.com

Svensk Kapitalmarknadsgranskning AB

+46 11 32 30 732

ca@skmg.se

AdderaCare förvärvar och utvecklar bolag inom hjälpmedelssektorn. Genom att kombinera innovationskraften och kompetensen i det lokala entreprenörskapet med en aktiv och erfaren ägarstyrning skapar vi mervärden för både ägare och brukare. Koncernen består av sammanlagt fem bolag i Sverige, Norge och Nederländerna. AdderaCare AB (publ) är noterat på Nasdaq First North Growth Market (ADDERA).

AdderaCare är en företagsgrupp aktiv inom hjälpmedelssektorn. Företagsgruppen består idag av moderbolaget AdderaCare AB samt fem rörelsedrivande dotterbolagen Trident Industri AB, Kom i Kapp AB, Erimed AB, Huka B.V och Amajo A/S. Addera Cares vision är att genom förvärv av lönsamma bolag inom hjälpmedelssektorn utveckla en företagsgrupp som förbättrar livskvaliteten för människor med funktionsvariationer. www.adderacare.com