Ändrat datum för offentliggörande av AddLifes bokslutskommuniké 2018

Med anledning av AddLifes förvärv av österrikiska Biomedica Medizinprodukte GmbH har styrelsen för AddLife beslutat att senarelägga offentliggörandet av bokslutskommunikén 2018 från den 5 februari 2019 till den 12 februari 2019.

Bokslutskommunikén 2018 släpps den 12 februari 2019 kl. 08.00 och telefonkonferens hålls kl. 10.00.

Stockholm den 26 november 2018

För ytterligare information vänligen kontakta:
Kristina Willgård, VD och koncernchef, AddLife AB, kristina.willgard@add.life, tel. +46 (0)70 510 12 23,
Martin Almgren, ekonomidirektör, AddLife AB, martin.almgren@add.life tel. +46 (0)70 228 15 45,
eller hemsidan: www.add.life

AddLife är en oberoende aktör inom Life Science-branschen som erbjuder högkvalitativa produkter, tjänster och rådgivning till såväl privat som offentlig sektor, huvudsakligen i Norden. AddLife har cirka 600 anställda i ett 30-tal operativa dotterbolag. Koncernen omsätter idag cirka 2,5 miljarder SEK. AddLife aktien är noterad på Nasdaq Stockholm.

Informationen i detta pressmeddelande är sådan som AddLife AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt Nasdaq Stockholms regelverk för emittenter. Informationen i detta pressmeddelande lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg för offentliggörande den 26 november 2018 kl. 14:10 (CET).