ADDvise får order från NTNU i Trondheim på 1,0 Mkr

ADDvise Lab Solutions AB (publ) har fått ett tilldelningsbeslut från NTNU Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet på 1,0 Mkr. Affären innefattar leverans av laboratorieinredning och skyddsventilation till NTNU i Trondheim.

- ADDvise har stor kunskap och lång historik av att utveckla skyddsventilerade arbetsplatser. Under åren har vi arbetat fram ett koncept för marknadens säkraste skyddsventilerade arbetsplatser. Vår skyddsventilation har nått stor framgång i Sverige. Den här affären är ett bevis på att vi även är konkurrenskraftiga i Norge, säger Rikard Akhtarzand, VD för ADDvise Lab Solutions AB.

I enlighet med lagen om offentlig upphandling i Norge följer nu en avtalsspärr på 10 dagar innan avtal kan undertecknas.

ADDvise Lab Solutions AB (publ) är en totalleverantör av laboratorieinredning, skyddsventilation och renrum från rådgivning och planering till en bruksfärdig anläggning. Verksamheten kännetecknas av bred kompetens inom företaget och ett omfattande produktsortiment av hög kvalitet. Bolagets aktie är listad på First North och Mangold Fondkommission AB, 08 503 015 50, är bolagets Certified Adviser och likviditetsgarant.