ADDvise Lab Solutions AB (publ) har bytt namn till ADDvise Group AB (publ)

Bolagsverket har idag godkänt det förslag till nytt firmanamn som röstades igenom på extra bolagsstämman den 25 augusti. Från och med idag är ADDvise Group AB (publ) bolagets nya namn. Bytet av firmanamn ändrar inte namnen på koncernens dotterbolag.

Syftet med namnbytet är att bättre spegla hela verksamheten i koncernen då ADDvise produktportfölj idag har en större bredd än tidigare.

För vidare upplysningar:

Rikard Akhtarzand, VD, +46 765-25 90 71

www.addvisegroup.se

Om ADDvise Group AB

ADDvise Group AB (publ) är en expansiv koncern som genom dotterbolagen IM-Medico Svenska AB, KEBO Inredningar Sverige AB, ADDvise Tillquist AB, Sonesta Medical AB, Sonesta Medical Inc och Surgical Tables Inc erbjuder helhetslösningar i form av produkter och tjänster till sjukvårds- och forskningsenheter. ADDvise-koncernens kunder finns både inom privat och offentlig sektor. Bolagets aktie är listad på First North Premier och Mangold Fondkommission AB, 08-503 015 50, är Bolagets Certified Adviser och likviditetsgarant.