Ond kvinna som sprängs, knivkastande ninjakille eller ormskötare vid marknad.

Adecco rekryterar tio statister till den tredje filmen om Jan Guillous Hamilton.

Ta chansen att få vara med under en inspelningsdag av en storfilm i Sverige och se hur det går till bakom kameran. Bli en av tio statister i den tredje Hamiltonfilmen genom att gå in på www.adeccohamilton.se. Där lägger du in ditt ansikte i en bild tillsammans med Hamilton och sprider den genom Facebook, twitter och LinkedIn. För varje sätt du söker ökar du din chans att bli utvald. Vi kommer inte att lotta ut tjänsterna, utan kommer att göra ett urval baserat på de karaktärsdrag statistrollerna ska ha. Dessa personliga egenskaper sätts av filmens produktionsbolag, Pampas Production, som är Adeccos uppdragsgivare i denna rekrytering.

I nuläget är det inte klart vilka statistkaraktärer som är aktuella. Tidigare erfarenhet av skådespeleri eller filmarbete är inte nödvändigt. Urvalsprocessen kommer att pågå fram till slutet av januari 2012 då de 10 utvalda statisterna får besked.

Kontaktperson:
Charlotte Nordén
Informations- och marknadschef
tfn: 0736-847360 e-post: charlotte.norden@adecco.se

Om Adecco:
Koncernen Adecco S.A. är världens största rekryterings- och bemanningsföretag med ca 5 500 kontor i mer än 60 länder. I Sverige finns Adecco på ca 50 orter från norr till söder. Förutom personaluthyrning och rekrytering erbjuder Adecco lösningar inom bl.a. outsourcing, omställning, ledarskapsutveckling, kompetensutveckling, jobbcoachning, karriärrådgivning, utbildning och rehabilitering.