Jenny Jilmstad till Cederquist

Report this content

Vi är glada att från den 1 juli kunna hälsa Jenny Jilmstad välkommen till vår arbetsrättsgrupp. Jenny är en topprankad arbetsrättsjurist med lång erfarenhet inom området. Jenny har varit verksam sedan -97 och har arbetat både inom den privata och offentliga sektorn. Jenny har utbredd erfarenhet från att ha arbetat på byrå och har omväxlande arbetat både i Stockholm och i London. Med sin gedigna erfarenhet som rådgivare i relation till transaktioner och tvister är Jenny ett välkommet tillskott till vår redan topprankade arbetsrättsliga verksamhet.

We are proud to announce that Cederquist has recruited Jenny Jilmstad to our Employment & Benefits group. Jenny specializes in employment law and is recognized as one of Sweden's leading employment lawyers. Jenny’s experience includes working with employment law in both the public and private sector in Sweden and internationally. Her substantial experience of advising in transactional and contentious matters is a strong contribution to Cederquist’s top ranked Employment & Benefits group.

Cederquist är en av Sveriges ledande affärsjuridiska byråer. Vi genomför våra uppdrag med personligt engagemang och ett pragmatiskt angreppssätt baserat på en djup förståelse för våra klienters verksamhet. Vi erbjuder legal spetskompetens som tillför nytta. Cederquist har idag knappt 100 jurister samlade under ett tak i centrala Stockholm.