Africa Now ”open for business” – på Facebook

Report this content

Småföretag har ofta både begränsad budget och begränsat med tid för att marknadsföra sig och sälja på flera arenor samtidigt. Men nu finns det en lösning som gör det enkelt för säljaren att marknadsföra sina produkter såväl som kunden att kunna shoppa på Facebook på ett säkert och smidigt sätt.

Från och med 12 maj så börjar uppstickaren Africa Now sälja delar av sitt sortiment direkt via sin Facebooksida, http://www.facebook.com/AfricaNow

I samarbete med Shopy och Klarna, som står för den tekniska lösningen, lanserar nu Africa Now kampanjprodukter via sin Facebooksida. Kunder kan handla direkt på sidan mot faktura utan att behöva logga in i webbutik. Man behöver inte ens vara inloggad på Facebook eller vara ett fan till Africa Now. Det räcker om man gillar produkterna :-).

- Vi räknar med att vi med denna nya lösning kommer kunna hitta nya målgrupper med hjälp av kampanjer via Facebook samtidigt  som vi kan erbjuda fans på vår Facebooksida att ta del av kampanjerbjudande på ett enkelt, säkert och direkt sätt, säger Lars Östman, ägare till Africa Now.

Lars Östman

Mob. 0734-406026

lars@africanow.se

Africa Now är ett företag som importerar design och inredning från Sydafrika och är fokuserade på Fair Trade och produkter av återvunna material. Sortimentet består av inredningsartiklar, belysning samt smycken och accessoarer. Bland kända sydafrikanska designers märks Heath Nash och Philippa Green.

Africa Now - Schyst design i dubbel bemärkelse

Taggar: