Inbjudan till AFRYs kapitalmarknadsdag 2023

AFRY bjuder in investerare, analytiker och media till en kapitalmarknadsdag torsdagen den 16 mars 2023. Det blir ett fysiskt event på huvudkontoret i Solna som börjar kl. 09.00 och slutar kl. 12.00.

Övergången till ett mer hållbart samhälle är påtaglig och efterfrågan inom digitalisering och hållbara lösningar är stor. Inom AFRYs verksamhet är transformationen särskilt tydlig inom industri- och energisektorn där vi har en stark position. Vi är redo att ta en ledande roll i omställningen för att stötta våra kunder.

Syftet med dagen är att presentera AFRYs uppdaterade strategi och framtida planer. Det blir det presentationer av Jonas Gustavsson, VD och koncernchef, Bo Sandström, CFO, Henrik Tegnér, strategi- och hållbarhetschef samt samtliga divisionschefer.

Det kommer att ges möjlighet till kortare möten med samtliga talare från 12.30. Agendan distribueras en vecka innan eventet.

Välkommen med din anmälan och bokning av möten via denna länk.

Varmt välkommen!

Corporate Communication
AFRY AB (publ)

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Ebba Vassallo, Investor Relations, +46 704718198

AFRY är ett ledande europeiskt företag med global räckvidd inom teknik, design och rådgivning. Vi accelererar omställningen mot ett hållbart samhälle.

Vi är 19 000 hängivna experter inom infrastruktur, industri, energi och digitalisering, som skapar hållbara lösningar för kommande generationer.