Inbjudan till presentation av AFRYs bokslutskommuniké 2023

Fredagen den 2 februari kl. 10:00 inbjuds investerare och analytiker till en presentation av AFRYs bokslutskommuniké för 2023 tillsammans med VD Jonas Gustavsson och CFO Bo Sandström. Rapporten kommer offentliggöras samma dag klockan 07:00.

Analytiker och investerare som vill ställa frågor ombeds ansluta sig till presentationen genom följande Teams-länk; Click here to join the meeting och vid frågestunden använda funktionen ”Raise Your Hand”.

Det går även att följa presentationen på webben (utan möjlighet att ställa frågor) genom följande länk; https://www.youtube.com/watch?v=4uEpWew2U6U. Webbsändningen kommer även att vara tillgänglig i efterhand via samma länk.

Corporate Communication
AFRY AB (publ)

För mer information, kontakta:

Ebba Vassallo, Investor Relations, 0704718198

AFRY AB (publ.)
Frösundaleden 2
169 99 Stockholm, Sverige
Tfn 010-505 00 00
Säte i Stockholm
Org.nr 556120-6474
Moms: SE556120647401
afry.com

AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning för att accelerera omställningen till ett mer hållbart samhälle. Vi är 19 000 hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden, en nettoomsättning på 24 miljarder och är noterade på Nasdaq Stockholm.