• Aftonbladet/

Göran Hägglund gästar Partiprogrammet – välkommen till after work med politik, debatt och underhållning

Onsdag den 23 april är det dags för det nionde avsnittet av nya Partiprogrammet.
Karin Magnusson och Behrang Miri med gäster bjuder på politik, debatt, underhållning och något att dricka.
Välkommen på after work och var med under inspelningen.
Göran Hägglund kommer – gör du?

Innehåll i veckans program:

Göran Hägglund
Intervju med partiledaren för kristdemokraterna.

”Jag sov bort hela dagarna”
Unga om att hamna i utanförskapet.

Hur ska ungdomsarbetslösheten lösas?
Debatt mellan Hanna Wagenius (Cuf) och Jenny Bengtsson, Hotell- och restaurangfacket.

Intimkirurgin gick fel – hennes underliv stympades
Kritik mot bristande rättigheter vid misslyckade skönhetsoperationer.

Musik: Silvana Imam

På hyllan: Hanna Olsson, Aftonbladet och Torbjörn Nilsson, Fokus.

Partiprogrammet sänds live i Aftonbladet TV från Hotell Scandic Grand Central med start 19.00. Baren är öppen från 18.00. Åldersgräns: 20 år. Adress: Kungsgatan 70, Stockholm.

Lotta Folcker, producent Partiprogrammet. Telefon: 073–640 13 12. E-post: lotta.folcker@aftonbladet.se.

Fredrik Lindén, informationschef Aftonbladet. Telefon: 070–667 00 82. E-post: fredrik.linden@aftonbladet.se.

Aftonbladet är Sveriges största nyhetskälla med över tre miljoner dagliga läsare och besökare. Aftonbladet är störst i alla kanaler – betald papperstidning, webb och mobil. Aftonbladet ägs av mediekoncernen Schibsted Media Group (91 procent) och Landsorganisationen, LO, (9 procent). Aftonbladet har ca 400 anställda. Omsättningen 2013 var 2,1 miljarder kronor och vinsten 283 miljoner kronor.