• Aftonbladet/

Jan Björklund gästar Partiprogrammet – välkommen till after work med politik, debatt och underhållning

Jan Björklund kommer. Det gör väl du också?
Onsdag den 9 april är det dags för åttonde avsnittet av nya Partiprogrammet.
Karin Magnusson och Behrang Miri med gäster bjuder på politik, debatt, underhållning och något att dricka. Välkommen på after work och var med under inspelningen.

Innehåll i veckans program:

Jan Björklund
Folkpartiledaren Jan Björklund frågas ut om den svenska skolans fall.

Är det rätt att blockera SD?
Debatt mellan Gustav Kasselstrand (SDU) och Jonna Sima (Dagens Arena).

Får man vara tjock i dag?
Om skammen att vara fet. Med Simon Cachoa (Biggest Loser och Let´s Dance), Jessica Johansson (bloggare) och Claude Marcus (professor och överläkare med inriktning på barnfetma).

Musik: Beatrice Eli.

Partiprogrammet sänds live från Hotell Scandic Grand Central med start 19.00. Baren är öppen från 18.00. Åldersgräns: 20 år. Adress: Kungsgatan 70, Stockholm.

Lotta Folcker, producent. Telefon: 0736–40 13 12 E-post: lotta.folcker@aftonbladet.se.
Karin Magnusson, programledare. Telefon: 070–858 32 10. E-post: karin.magnusson@aftonbladet.se.
Behrang Miri, programledare. Telefon: 073–938 14 35. E-post: info@behrangmiri.com.
Fredrik Lindén, informationschef. Telefon: 070–667 00 82. E-post: fredrik.linden@aftonbladet.se.

Aftonbladet är Sveriges största nyhetskälla med över tre miljoner dagliga läsare och besökare. Aftonbladet är störst i alla kanaler – betald papperstidning, webb och mobil. Aftonbladet ägs av mediekoncernen Schibsted Media Group (91 procent) och Landsorganisationen, LO, (9 procent). Aftonbladet har ca 400 anställda. Omsättningen 2013 var 2,1 miljarder kronor och vinsten 283 miljoner kronor.