Välkommen till after work med Partiprogrammet– dagsaktuell politik, debatt och underhållning

Onsdag 12 mars är det dags för det femte avsnittet av nya Partiprogrammet på Aftonbladet TV. Karin Magnusson och Behrang Miri med gäster bjuder på politik, debatt och underhållning. Välkommen på after work och var med under inspelningen. Baren är öppen från klockan 18.00.

Innehåll i veckans program:

Hotet från extremhögern – efter nazistattacken i Malmö. Med före detta nazistledaren Johnny Höglin och Oisin Cantwell

Kampen om feminismen. Med Jonas Sjöstedt, vänsterpartiet.

Varför ska antirasister prata hudfärg? Med Alice Teodorescue, Bawar Ismail, Samson Beshir och Mireya Echeverría Quezada.

Musik med Carlito.

Mellosuccé på Youtube. Daniel Norberg berättar.

Partiprogrammet sänds live från Hotell Scandic Grand Central med start 19.00. Baren är öppen från 18.00. Åldersgräns: 20 år. Adress: Kungsgatan 70, Stockholm.

Lotta Folcker,
producent. Telefon: 073–640 13 12 E-post: lotta.folcker@aftonbladet.se.
Fredrik Lindén, informationschef. Telefon: 070–667 00 82. E-post: fredrik.linden@aftonbladet.se.

Aftonbladet är Sveriges största nyhetskälla med över tre miljoner dagliga läsare och besökare. Aftonbladet är störst i alla kanaler – betald papperstidning, webb och mobil. Aftonbladet ägs av mediekoncernen Schibsted Media Group (91 procent) och Landsorganisationen, LO, (9 procent). Aftonbladet har ca 400 anställda. Omsättningen 2013 var 2,1 miljarder kronor och vinsten 283 miljoner kronor.